Krogen

Hejsan
Har precis kommuit hem från krogen :) Jag hade en jätte kul kväll, Alltså det var verkligen längesen jag var inne på underbar. Senast var Nyår 2008 - 2009 liksom. hehe :P

Jag körde med dom här kläderna i kväll, Klänning från Vero Moda. Svarta strumpbyxor och Svarta stövlar.
Här kommer det väl lite bilder från i kväll :)

Emelie och Jag
Vi förfestade hemma vid Anton. Där hade vi det ricktigt trevligt :)

Minette skulle dricka Häxblandning :P hehe

Alex och Emelie inne på Underbar
Sedan så gick vi till Underbar :) Där dansade vi som tokar och hade kul resten av knällen :) hehe, jag anser det som en lyckad kväll även om jag inte drack så mycket :P hehe.

Födelsedags Barnet Elin och Jag :)
Tack tjejer för en rolig kväll :) Det uppsckattas verkligen :) Och Grattis Elin på 20års dagen, någon dag så får du och jag gå in tillsammans på Systemet och handla oss någonting gott :) eller hur? :P hehe.

Nu så ska jag gå och lägga mig breved Sonny i sängen :) Så vi syns i morgon :) hihi.


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0