Kväller

Hejsan
Guud, jag börjar att bli trött nu.
Idag var jag hos sjukgymnasten och det gick bra, jag fick lite övningar som jag ska göra, eftersom jag har gått och haltat och inte stått på mitt ben som jag har ont i så har mina muskler blivit förslappade. Så jag måste börja träna upp dom igen. Fy fan. Och jag måste börja gå normalt också, åå, Det gör så ont när jag går normalt.
Mamma ska ringa till Sjukhuset i morogn och säga åt dom att hon vill att dom skriver en rimiss till magnet rönken så att jag slipper vänta på ortopeden och bara bli dit skickad på en gång.
Hon på Sjukgymnasten trode att det kunde vara något kors bla i knät som har tagit skada. Hon trodde också att jag har virdit på knät på något sätt så att jag har vridigt sönder någonting inne i knät, men det är ingenting som hon kan se, det är bara någonting som magnet rönken kan se. Så ja, vi får se vad som händer. Jag hoppas att det är över snart i alla fall, för jag orkar inte med det här längre. Jag vill kunna göra allt som jag brukar kunna göra som vanligt igen. Det här är inge kul. Det kan jag lova.
Mer i dag så har jag varit nere på stan och kollat efter en klänning till i helgen, men jag hittade ingen, så det sket sig. Sen behöver jag fan också skor till studenten. Fy fan, det här är inge bra, :P hehe, Det skulle ju ha varit lite lättare att hitta saker om man hade lite större fötter osv. Men så nyss så satt jag och kollade runt på internet efter en klänning, men ingenting där heller, fan det är inte roligt om man inte hittar någonting. Men jaja, så är det väl i bland.
Snart så ska jag sätta mig och plugga lite matte sen hade jag tänk gå och lägga mig :) Så jag säger God Natt redan nu :)
God Natt


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0