Min Julklapp från Sonny

Ja, jag vet att det är lite sent med Julklappar nu :P hehe, men jag har inte vetat vad jag har velat haft av Sonny förns nu :) Och jag vill ha Säsong 2 med Ghost Whisperer
Ghost Wisperer Säsong 2
Fy fan, vilken bra serie alltså :P hehe. Verkligen min smak i alla fall :P hehe. Jag längtar tills säsong 4 kommer på dvd, då ska jag väl i alla fall ha köpt säsong 3 också så att jag kan skynda mig och köpa säsong 4 sen :P hehe.
Vi åt mat för en liten stund sen, det blev jävligt sent i alla fall, och Sonny fick lov att köra några av Emils kompisar från Gränges till Ludvika, Så jag fick laga maten själv. och det tog ett tag innan han kom hem, fast maten var redan klar. Så det sket ju sig. Men i dag kommer väl inget spec hända. Jag är skit trött och känner att jag behöver sova lite. Måste ju minst sova 8 timmar :p hehe. Och det tänker jag i alla fall försöka med. Jag och Sonny ska ju ändå upp ganska tidigt i morgon, för jag måste in på Systemet och sen måste vi handla särdigt maten, eftersom vi inte hann köpa allting.
I morgon blir det i alla fall utgång :D Woho! Och det kommer nog att bli kul också :D hihi.

Katta, Jag och Wictoria
Vi får väl se vilka det är som blir med, men dom här två tjejerna ska jag fråga i alla fall :) Och Wictoria så tror jag att hon ska följa med i alla fall:) hehe. Men nu så blir det slut för i dag. :) hehe.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0