Onsdag

Hejsan
Fy fan vilken natt det var. En av dom värsta på länge! I går så såg Jag, Annemo och Sonny Filmen Paranormal Activity. Fy fan. Det ska vara en av världens läskigaste filmer. Och det kan jag lova, att för mig så var den de! Fy fan! Jag har aldrig blivit så rädd för en film! Fy fan! Jag var skräck slagen, det kan jag lova! SKRÄCK SLAGEN!

Alltså, Jag gömde mig under min morgon rock och hade gråten i halsen av skräck, jag var bara ett strå i från att börja gråta av skräck! Mina ögon fylldes med tårar och gråten satte sig i halsen. Annemo satt och höll i för ögonen, och kikade lite granna då och då och sa åhhh! Ehhh! av skräck. Sonny satt och blundade med ena ögat och var bered med handen att skymma det ögat som han tittade med.
Sonny och Annemo som aldrig blir rädda för skräck filmer, då var det inte konstigt att jag blev som jag blev.
Vi alla var rädda som fan! Jag kan säga er, Se inte filmen, alltå det är den läskigaste filmen jag har någonsin sett. Se den fan inte!
Efter att jag hade sett filmen så var jag så jävla rädd så att jag blev rädd för Busan när hon skulle komma in i Sonnys rum och jag kunde inte sova, jag var spänd som fan, helt yr av skräck, nervös och spänd.
Jag och Sonny tog på Filmen Avatar för vi tänkte att den filmen kanske skulle vara lite avkopplande. Sonny var inte trött alls, inte jag heller till en början, men sen blev jag trött, men jag vågade inte somna, jag kunde inte somna, det var förfärligt! Sonny hjälpte mig att somna, men det varade inte länge. Jag sov i ca en timme, sen Vaknade jag av att jag drömde mardröm, från filmen. FY FAN! Jag vaknade hastigt och andades hårt som fan, och Sonny vaknade av att jag vaknade på det där sättet. Sen var det skört. Filmen Avatar tog slut, jag satte på tvn. Sonny somnade, och jag kunde fan inte somna. Jag tittade på Djurpolisen på Animal Planet och sen lite på Z-tv och sen tog jag på lite tecknat. Alltså, Tecknat är den bästa medesinen mot spändhet i från skräckfilmer eller någonting. Så jag låg och tittade på det och då kunde jag koppla bort det från hjärnan. Men det var ingen ide att somna, Kl var 05.00 och jag skulle upp 06.10. Så skulle jag somna skulle jag bara få det jobbigt att vakna. Så jag har bara sovit i 1timme i natt. och i natt får vi se hur många timmar det blir. För jag brukar vara duktig på att tänka tillbaka på filmer som jag har sett.

Jag gick i alla fall till APUn i dag fast jag hade bara sovit i en timme. Idag fick jag göra lite alltmöjligt :P hehe. men jag var verkligen seg i huvudet. Jag fick byta bromsbelägg, bromsok x 2 :P hehe. och kollat vart ett oljeleckage kan vara och bytt bromsslangar och lite sånt :) hehe. Det var sista dagen på APUn i dag :( Så Tobbe bjöd mig på Pizza :) Tack så mycket :) Vi satt på Dalporten och pratade om lite allt möjligt. :P hehe. Det var trevligt :) Vi får väl se om jag får vara där och APUa en vecka till :) det hoppas jag i alla fall. Nu sitter jag här, hemma vid Sonny och jag hoppas på att vi ska åka hem till mig snart, för kl börjar bli mycket. Måste hem och duscha och sova mina 8 timmar.
Wictoria vill att vi ska komma hem till henne och se på film och att hon bjuder på mat, men jag vet inte, självklart skulle jag vilja det. Men Jag måste hem och duscha, läsa lite engelska, äta mat coh sedan sova före kl 23.00. Och i sånna fall är det inte mycket tid kvar. Men vi får väl se. Vi måste ner på byn också innan allt stänger så att jag får mina cigg. Men nu så blir det inge mer skriva för i dag. Jag skriver väl i morgon hur det gick med min sömn och jag fick någon sömn efter att jag har sett den där filmen. Så God Natt


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0