Söndag

Hejsan
Idag är det Söndag och jag och Sonny sitter just nu och spelar Heroes of might  and Magic:) hihi. Det är skit roligt :) Det tycker jag att ni borde prova :) eller Heroes og Might and magic 3. :)

Nu har jag tid att skriva på grund av att Sonny är nere och flyttar på bilen :) hehe. För mamma och Börre kommer hem om några minuter.
Sonny han fick böter i Fredags, bara för att han hade parkerat utanför min lägenhet. Ganska dumt tycker jag, jag har sagt åt honom förut att han inte får stå där, men han sa att det var ingen som gick där och gedde ut böter ändå. Så han fick skylla sig själv.
Igår var vi och firade Krikkan i grängesberg på hans 20års dag :) Vi började förfesta inne på Sussies, en liten bar i Grängesberg. Den var väldigt mysig, men det var lite litet, ganska trångt. Men ändå mysigt :) Trevlig miljö var det.
Vi fick tacos som mat, och den tacosen var väldigt god :) Så gå gärna dit och ät lite och ha det bara lite trevligt, för det är väl det ända som man kan ha där. Äta och dricka någon öl eller så, men inge mer, för annars så är det för litet.
Sen var vi hem till Krikkan och forsatte festa tills vi skulle in till stan och in på Solo, för att se In Bloom :)

Det är min kompis David som skulle spela med hans band, så det var värt att se :) Dom var jätte bra verkligen, och jag hoppas på att dom känner sig stolta :) hehe.
Jag träffade på Fia inne på krogen också, så jag hängde med henne hela kvällen :) Tyvärr så blev det inga bilder, bara för att min mobil dog under kvällen. Attans! :P hehe. Men sånt händer. :P hehe.
Men Tack alla för kvällen, jag hade roligt och de hoppas jag att ni också hade, och jag hoppas att du Krikkan hade en lyckad födelsedag :) Grattis till dig :)
Nu har Sonny kommit tillbaka och Mamma och Börre har kommit hem så nu ska jag sluta skriva och sedan ska jag gå och lägga mig, efter att jag och Sonny har spelat klart :) Jag har Sport lov nu skönt!
God Natt


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0