Trött och sliten

Hejsan
Igår var jag och Sonny bara hemma vid mig, Sonny körde väl bara Micke och Emil in till stan, och likadant med Natti, Natta och Linnea. Annars så var vi bara hemma, för jag är så jävla trött, helt slut är jag. Känner mig fan inge bra.
Och har ont i knät också, känns inge bra. Liksom Fia ville att jag skulle följa med till Svenska rallyt i dag och Wictoria ville att jag skulle följa med ut på krogen. Men det blev inget av dom, För jag är förskyld, trött och har ont i knät. Så den här helgen kommer bara att bestå av vila. Förutom i morgon som det är alla hjärtans dag :) hihi. Då ska jag och Sonny i alla fall ut och äta oss någonting gott, men mer vet vi inte vad vi ska göra. :) hehe.
Men så att ni vet så kommer jag inte skriva mycket den här helgen eftersom jag känner att jag behöver vila, så nu blir det en vilo helg för mig. :)

Här har vi min ny in köpta väska :) Jag köpte den för någon vecka sen, men det har inte blivit av att jag har lagt ut den. :P hehe. Men nu här den här, Visst är den fin?

Blommig Väska
50:-
Nisses
Jag tycker om den :) Så nu har jag två st Badväskor :) Vem vet? Hehe, det kanske är bra att ha det :) hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0