17/07-10

Igår så var Jag, Sonny och Emelie ute i Gubbo och badade lite på en jätte mysig badstrand och vattnet var jätte varmt. :) Det var hur härligt som helst. :) hihi. Jag hoppas på fler soliga och fina dagar. :) hehe.
Sen på kvällen så var Jag, Emelie, Wictoria och Alexandra Hedberg ner till piren och tog oss en varsin öl. :) Vi hade det jätte trevligt och satt och skackade.

Alexandra och Emelie :)

Wictoria :)
Sedan så stack vi till Trägorn och drack några till öl, och sen dansade jag och Emelie, för ingen annan ville dansa :P hehe. Då gick vi ut i stället och satte oss där och drack och hade det trevligt och träffade folk :) Sedan så stack Emelie hem och efter en liten stund så åkte Wictoria också hem. Då gick jag och Alexandra in på toa och sedan dansade vi resten av kvällen. :) Jag hade det i alla fall jätte kul. :) Tack för kvällen Tjejer<3

och i dag typ nyss så oskade det och det rägnade som bara fan, Och jag stog vid fönstret och tittade ut och tänkte på att jag kanske skulle ta in mina blommor från balkongen så att inte regnet skulle förstöra dom, och helt plötsligt så hör jag en jävla smäll, och då kikade jag runt mig och undrade va fan de där var, och tänkte att det kanske kom någonting från balkongen.

Då hade ett träd gått av och fallit till marken, men va fan att jag inte såg det när jag liksom stog där och tittade ute, Liksom jag kunde ju ha sett när trädet fallde. Men det gjorde jag inte. Men det var nog bara för att jag stog och kollade på mina blommor :P hehe. Det rägnade och blåste säkert så mycket så att det gick av. Stackars träd, men det ända posetiva med det, de är att nu var det ett mindre träd som skymmer solen på min balkong :) hehe.

Men nu ska Jag, Alexandra H, Wictoria och Sonny spela Mario Party. :) hihi.

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0