19/07

Solen skiner men det är lite målnigt, det är varmt men det blåser en svag vind. Ja, det är väl ett bra bad väder säger jag :P hihi. Vad annars? :) Jag älskar att ligga på stranden. Idag så ska jag väl städa lite granna om jag inte hittar någon som vill följa med mig ner till stranden :9 hehe. Jag har i alla fall rensat igenom lite av mina kläder, och lite kunde jag i alla fall få bort :P hehe. Jag måste rensa min garderåb lite, för jag har inte tillräckligt med galjar till mina kläder :P hehe. Men det får väl ordnas, men annars så ska jag damsuga och torka golv, sen så tycker jag att vi ska fixa bilen i dag så att vi får besikta den och så vidare så att man har det överstökat. Och snart så fyller jag år också :P hihi.
Jag tänkte väl ha någonting här hemma med mina närmsta tjej vänner. :) sen får man väl se om det blir krogen eller nått också, de vet man aldrig :P hehe. Men mat och sådan blir det i alla fall :) Och jag tänkte ha det på lördagen :) hihi. Det ska bli trevligt. :)

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0