21/7

God Morgon
Jag tittade nyss på Evan Den allsmäktige :) Fy fan vilken bra film alltså :) Det tycker jag i alla fall, Lika som Bruce Den Allsmäktige är också skit bra!

Jag har i alla fall alltid ett leende på läpparna när jag ser på någon av dessa filmer :) Jag blir så glad och det är så mycket humor i dom :) hehe.

Ja, det är väl ändå bra filmer alltså :) hehe.
Det Jag ska göra i dag vet jag inte än, Mamma kom förbi och frågade mig om jag ville följa med henne och Nathalie och bada, och då sa jag att det kunde jag göra :) Men sen om vädret kommer att spricka upp? De är en annan sak de. Men man får hoppas på att det kommer att göra det i alla fall.
Men nu ska jag ta och käka lite :) Hörs sen :)

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: linda

vilken är din favorit film och favorit skådis? kramar

2010-07-21 @ 12:44:02
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0