22/7

God Morgon allesammans :)
Vaknade nyss och såg att Sonny låg på soffan och sov, jag bara frågade han "Vad gör du här?" Och svaret jag fick var "Jag vet" :P hehe.
Men sen sa han att han kände sig sjuk, så han hade ringt till jobbet och sjukanmält sig.
Jag hoppas bara på att vi kan fixa bilen i dag i alla fall, för jag vill bara ha det överstökat. Östlund erbjöd sig i går att hjälpa oss i dag och då tycker jag att vi ska göra det i dag.
Men nu så ska jag gå och äta lite frukost :) Och jag känner sig för någonting riktigt gott. :) hehe.

Puffe och Jag
Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: Östlund

bara att ni hör av er när ni orkar och känner för det :) verkar som om vädret håller på och bli bättre nu oxå :) så får hoppas på en fin EM/kväll.

2010-07-22 @ 12:15:53
URL: http://aostlund.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0