23/7

God Morgon
Jag hann inte skriva något mer efter maten för Jag, Alexandra och Sonny satte oss och kollade på Rec 2 och sen blev det så sent så att vi gick och la oss och sov.
Rec 2
Jag kan säga, Ja, den var väl bra. Men dom har verkligen förstört första och allt sammanhang och hela handligen, till och med min dröm om Zombiers som jag hade i kväll var bättre och mer spännande :P hehe. typ alla karakterer som var med i Filmen var med i min dröm, men det var lite andorlunda :P hehe. Den var mycket bättre och den hade blivit blandad med "I am Legent"

Alltså är inte de en jävla bra film :) De tycker jag i alla fall. Ja, många är väl trötta på dom här zombie filmerna och sånt där, men jag ser handlingen i filmerna i alla fall och ser utbudet i filmerna. Det gör jag i alla filmer. Men de är de, det finns två st I Am Legend, dom har två olika slut. Om ni har sett den så i en av dom så dör Will Smith och i den andra så överlever han. Men han kommer på mot giftet i båda, men i den som han dör i gör mer ett syfte till filmens namn. Den tycker jag är så mycket bättre, för jag har sett båda två.
Sonny är fortfarande sjuk, och han ligger och sover nu, men jag ska ta och väcka honom nu och sedan gå och käka frukost :P hehe.

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0