31/7

Hejsan
Jag och Sonny blev vakna sent i går, det är därför som jag skriver så sent :) hehe. Jag hoppas på att det inte gör någonting :) hehe.
Idag ska det blir party, så jag hinner bara uppdatera lite idag innan festen börjar :) hehe.
Men igår körde vi Emil och Albin till krogen och sedan så åkte vi till Beatch party och kikade lite, och då hittade en saxdaling oss och ville ha skjus hem, så vi körde hem honom och då stannade vi till henne vid Therro ett tag, och sedan åkte vi hem och kollade på film och sedan somnade vi :) hehe.
Nu på morgonen så har vi bara hunnit ätit frukost, och Sonny har varit och handlat och jag har vait in i duschen :P hehe. Och nu sitter jag här, som jag igentligen inte har tid med, för snart kommer Wictoria och jag har sagt att folket kan komma hit till kl 18.00 så, nu är det dags att börja göra sig klar :P hehe.

Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0