Fiskmås och Skrattmås

Nu ska jag säga en sak som Fiskmåsar och Skrattmåsar.

Detta är en FISKMÅS, Okej?

Detta är en SKRATTMÅS, Okej?
Om ni tycker att skrattmåsen är så jobbig med att den gnäller hela tiden så ge fan inte skulden till Fiskmåsen då! För det är inte den som låter, det är skrattmåsen! Varför tror ni att den heter skrattmås för liksom? Jo, för att den åker och skrattar helatiden, alltså låter! Inte Fiskmåsen, dom låter inte äns likadant. Om ni lyssnar noga så kommer ni att höra det!
Men en sak till, varför hatar alla Skrattmåsen för? Dom är ju söta och jag blir påmind att det är sommar när har hör dens skrik. Liksom ligger där på stranden och hör skrattmåsen och tänker "åååh Sommar". Det gör jag i alla fall, de är likadant när jag blir väckt av dom en sommar morgon så tycker jag att det är så underbart. :)
Ge fan i dom säger jag bara, försök inte döda dom! Nu har jag varit med flera gånger när mina vänner har försökt döda dom, och de är så jävla idiotiskt som bara den, och jag står för det. Har ni någonting att säga om det så kom till mig och säg det då. Jag tycker att ni som försöker döda dom är totalt respektlösa och helt enkelt dum i huvudet, För man gör inte så. Dom har också ett liv precis som ditt, har du tänkt på det? eller värdesetter du dom mindre än dig själv eller? Deras liv är lika mycket värt som ditt. Ni vet en mördare börjar alltid med att mörda fåglar sedan går det mot djur och sedan människor. Så är det dit ni är på väg? Ja, varsågod och gå dit då och bli mördare om ni tycker att det är så roligt då! TÄNK ER FÖR! TÄNK PÅ VAD NI GÖR!
GE FAN I FISKMÅSARNA OCH SKRATTMÅSARNA!
DOM HAR ETT LIV SOM ÄR LIKA MYCKET VÄRT SOM DITT!
Liksom bara för att jag hatar en person så går ju inte jag dit och dödar den bara för det, och bara för att mamma väcker mig på morgonen som jag tyckte var väldigt irriterande så gick inte jag och dödade henne för det heller. Och bara för att mina katter tigger mat vid bordet så tänker jag inte döda dom heller för det. Och tänk när du får en liten bäbis som kommer att skrika och gnälla varje eller varrannan minut så kommer du inte döda den heller. Eller hur? Och du tänker väl att de är en annan sak. NEJ! Det är inte någon jävla annan sak! Det är PRECIS SAMMA SAK! Skrattmåsarna gnäller, det gör ungen också. Mamma väckte mig, det är skrattmåsarna också. Katterna tigger, Det gör skrattmåsarna också. Räcker det? Ser du dom gör exakt samma saker som någonting som du inte hatar även fast dom gör exakt samma saker! Så LÄGG AV! Och GE FAN I FISK OCH SKRATTMÅSARNA!

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0