Fredag 16/7- 2010

Hejsan
Snart så ska jag ner på stan och hämta min nya klänning som ligger på posten :P hehe. Men det jävliga är att jag vill i väg och Sola och Bada, men jag vet inte vem som vill följa med mig. Emelie vet jag inte, hon är med Markus och han ville till smb och åka flotte. Alexandra Riffo skulle vara med sin vän som hon inte har träffat på länge, Fia har åkt till sin mamma i göteborg, Alexandra Hedbarg har inte svarat, Wictoria och Sonny Jobbar och det gör säkert Katta och Sofie också. hmm, Så är det någon frivillig? :) hehe. Solen skiner och det är varmt ute :) jag vill bada som vanligt :P hehe. Men nu ska jag nog ta och åka ner på stan och hämta ut min klänning så att jag får det gjort i alla fall :) hehe.

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0