Hos Robert

I Fredag så stack jag och Sonny hem till Robert och grattade Farfar på hans födelsedag :) Farfar och min Farbror Robert bor grannar, så man kan väl säga att vi var hos båda två :P hehe.

Farbror Robert och Sonny
Robert grillade mat och goda grönsaker :P hehe.

Sonny, Jag och Farfar
Hehe, Farfar han var jätte ful och glad :P hehe.

Jag och Angela :)
Jag tycker om den här bilden :P den ser jätte mysig ut tycker jag :P hehe. Men sen var jag mest med mina kusiner Alva, Ida och Wille :) Vi busade och kollade på Ironman och pratade och hade det roligt och lekte kull :P hehe. Sen så blev klockan mycket och jag och Sonny skulle åka hem, Så fick jag kramar av mina kusiner för att jag skulle gå :P hehe.
Sen så stack vi hem och jag hämntade min jacka och sen åkte vi ner på stan igen och var med en jätte full Alexandra och Wictoria :P hehe.
Sen blev det sova. :)
På så skulle det vara utgång :) Jag och Sonny åkte i bilen i evigheter innan vi kom in till lägenheten igen och då var det bara att göra sig klar och sendan börja dricka. Alltså, vi skulle ner på systemet, Hem till Fia och hem till Tommy H och hämta Vin och Sprit. :P hehe.
Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0