Min utstyrsel i går :)

Jag hade på mig min Gröna klänning från H&M

Och sen hade jag på mig mina skor från Vagabond :)

I alla fall ett tag innan jag tog på mig mina tofflor, för alltså, fy fan vilken jävla stor blåsa jag har på min lilltå som jag fick i helgen alltså. Hehehe, så jag kan ju inte så i vad som helst :P hehe.
Solen skiner i dag och jag vill som vanligt sticka i väg och bada, men bara om jag hittar en badar kompis :P hehe, är det någon som är frivillig? :P hehe. Jag vill ligga på min ligg madrass och steka :) Det som jag gör bäst och ÄLSKAR! hehe :P Jag ska fråga Emelie, och Wictoria hon jobbar. Ja, men jag har ju så klart fler också att fråga utav mina underbara vänner :) <3 Jag älskar er allihopa de ska ni veta! <3 :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0