Ner på stan

Hejsan
Snart så ska jag och Emelie ner på stan, Emelie ska till Arbetsförmedlingen och jag ska hemta ut min tredje nya klänning från posten :) Sen ska vi väl gå och sola och bada lite och sen så ska jag i alla fall tvätta. Fy fan, men det är väl dags att göra det :P hehe.
I morogn skulle det bli jätte fint väder, så då ska jag och Emelie i väg och bada igen en heldag :) Vill du följa med? så hör bara av dig :P hehe. Sen senare på kvällen så ska jag gå ut på krogen tillsammans med Alexandra Riffo :) Det ska bli trevligt. :) hehe. Och sen någon dag så måste vi fixa bilen, för den gick inte igenom besiktningen. Det var en spindelled som var glapp, Så den måste vi byta, Och sen så ska vi byta olja också. :) Det kanske vi kan göra i dag när Sonny har kommit hem från jobbet :P hehe.
Men nu ska jag äta frukost och göra mig klar för att gå ner på stan. :) hehe.

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0