Ny Header

Så vad tycker ni om min nya look på bloggen och min nya Header? :) Jag känner mig skit nöjd i alla fall :) hehe. Den känns mer glad och sommrig ut :) hehe. Eller vad säger ni? Kommentera gärna vad ni själva tycker om den :) hehe.

Nu har jag och Sonny ätit mat och Varit ut med katterna :)

Puffe och Snuttan
Dom är så duktiga så att dom inte äns behöver ha kopplet på sig :P hehe. Dom fick i alla fall vara ute i en halvtimme. :) det är i alla fall nått, dom kan få gå ut igen i morogn :) För det verkade inte som att dom ville gå in än när vi gick in.
Men nu så måste jag sova. :) En ny dag i morgon också. :)
God Natt
Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint =) och nya bh:n med :P duktigs kissarna har blivit (Y)

2010-07-22 @ 01:22:28

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0