Party :P

Nu kommer det här om Partyt som blev :P hehe. Wictoria skulle hem till sin Pappa och Lisa och fira deras bröllops dag och Jag och Fia satt här och drack i våran ensamhet :P hehe. Sedan så åkte Sonny och hämtade Wictoria och Då stack vi till Smedjebacken hem till Sara B "Burken" Och grattade henne på 20års dagen :) hehe.

Wictoria och Fia

Markus, Någon?, Johan och hans Tjej :P hehe

Sara och Emelie :)
Emelie och Markus var också där, ja :) Och det var ruskigt trevligt där tycker jag :) hehe. Jag hade velat stanna kvar längre, men Wictoria ville så gärna in på krogen. hehe :P
Så vi åkte in till krogen och forsatte partyt :P hehe

Fia och Wictoria

Fia, Wictoria och Jag :P hehe
Jag hade en jätte rolig kväll :) Och jag hoppas på att ni också hade det :) Tack så mycket mina tjejer<3 Pussar på er<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket själv bruden :D <3

2010-07-26 @ 18:54:49
URL: http://thisfuneral.devote.se

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0