Skor

Ja, jag vet inte vad ni kommer att säga :) men det här är i alla fall alla mina skor med klack :) hihi

1.Gyllene Gripen ca 6cm klack, 2.Primo piano ca 8cm klack, 3.Tyg från Wedins ca 6,5cm klack, 4.Vagabond ca 9cm Klack, 5.Duffy Ca 10cm klack Med ca 1cm platå, 6.Duffy ca 10cm Platå med ca 1,5cm platå, 7.Vagabond ca 6,5cm klack, 8.Wedins Stövlar ca 3cm klack, 9.Duffy Stövlar ca 4cm klack, 10. Din Sko stövletter ca 4cm Klack, 11.Vagabond ca 4cm Klack.
Det var alla :) hehe, Alltså jag älskar mina skor, därför kände jag bara att jag ville skriva lite om dom på bloggen :) hehe. Men det där är ju inte alla mina skor :P hehe. Dom kommer här.

Från Vänster till höder, raden högst upp.
1.Gyllene Gripen, 2.Primo piano, 3.Wedins, 4.Vagabond, 5.Duffy, 6.Duffy, 7.Din Sko, 8.Wedins, 9.Duffy.
Från vänster till höger raden nedan.
10.I.C.U, 11.Adidas, 12.Converse All Star, 13.Adidas, 14.Adidas, 15.Vagabond, 16.Vagabond, 17.Pax, 18.Pep Step.

Det var precis alla mina skor, 18par skor har jag. Om man inte räknar med tofflorna ( om man inte tycker att tofflor ingår i skor) Så har jag 16 par skor. :) Och de jävliga är att jag vill ha ett par till :P hehe. Det är ett par stövlar som är högklackade, sen är jag nöjd. :) hehe. Då har jag alla former av skor som man kan ha :P hehe. Då kan jag säga att då kan jag skifta lite skor :P hehe. Och de är de som är tanken. :) hehe.
Många kanske tycker att jag har onödigt mycket skor, de kanske jag har, men jag tycker att det är kul att kunna varejera. :) Beroende på klädesplagg och sånt där. :) Då tycker jag att det är fullkomligt nödvändigt. :P hehe.
Vad ska jag säga? Jag älskar kläder :) hihi. hälst skor och klänningar :) hehe. Jag har sammanlagt 15st klänningar :P hehe. Då kan jag snart ha ett par skor till varje klänning :P HAHA! Skojade bara :) hihi. Men nu ska jag gå över till Emelie en sväng. :)

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: johanna

Lika galen som jag i skor, och då företrädesvis svarta.

2010-07-24 @ 23:58:33
URL: http://www.herrskor.org

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0