Sola och Bada :)

Fy vad jag verkligen bara ÄLSKAR att Sola och Bada!

Wictoria och Jag
Vi Solade och badade lite innan Ludvika Festen och jag och Wictoria köpte en varsin madrass så att vi kunde ligga och flyta på vattent :) Det var så skönt att flyta runt på dom där. :) Så det kommer lätt att göras om! :) hehe

Wictoria och Jag
Jag hoppas bara på att det kommer att komma fler sånna här dagar som är så varma :) Det var så varmt i Luften i går så jag vet inte vad, man skulle i alla fall behöva ligga i vattnet hela tiden. Men vattnet var så fruktansvärt kallt, så jag vet inte vad. Liksom det gick ju inte att bada i det. Men det var så varmt så att man fick lov att bada. Det är sjukt. :O hehe.
Sen solade jag och Wictoria lite och det var härligt :) Men liksom, jag gick upp till bilen i bara bekini och det var varmt. Liksom då är det varmt ute, och den var det kvavft också. Men jag älskar när det är varmt :) Så jag gnäller inte när väl värmen är här. :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0