Ludvika Festivalen :)

Hejsan
Igår vad det Ludvika festen :) hehe, Det är en liten festival som vi har här i Ludvika, med artister och massa skoj :) hehe.

Solned gången nere vid jästhamnen :)
Vi satte oss nere vid Jästhamnen och drack och hade det trevligt :) Vi tänkte gå på Lasse Berghagen, men det blev inte så. hehe. Vi träffade på massor med trevligt folk där nere också. :)

Jag och Wictoria :)

Sonny<3

Sonny och Jag <3

Jocce, Meiton och Hansson :)

Dasse, Wictoria och Sören på ett hörn :P hehe

Min Sonny :) <3

Jonas och Hansson :)

Sonny och Jag
Efter att vi hade varit nere vid Jästhamnen så stack vi upp på stan och satte oss i ett öl tält :) Sen lyssnade på vi Dogge när han spelade :) Han var bra :) Och bra musik var det :P hehe.

Sonny och Jag igen :)

Wictoria, Hansson och Tommy :)

Wictoria och Hansson :)

Dogge :)
Sen gick vi in på Underbar och dansade och hade roligt, efter denna hel späckade kväll så gick jag och Sonny hem, lite tidigare än vanligt, men jag hade så fruktansvärt ont i fötterna! FY FAN! Sen blev det en God Natt sömn :) hehe.

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0