Då var det avklarat :)

Idag tänkte jag att jag skulle cykla ner på stan och köpa mig ett fling paket, det var ju så längesen som jag åt flingor :) Och min stora förvånadshet, så finner jag mitt Körkort i paketet :)

Idag klarade jag Teorin :) Ja, det är de som jag har hållt på med dom här veckorna :) Klarade uppkörningen förra veckan och Teorin den här veckan. :) Jag hade Teori före uppkörningen också, men den kuggade jag på :( Men det gick bra i dag :) Så nu har jag körkort :D

Uppkörningen :D

Teorin :D hihi
Fy fan vad skönt, nu var det avklarat, och nu börjar mitt sommarlov :) Nu ska jag bara ta det lungt och leva för dagen :) Och hoppas på att jag får ett jobb någon gång. :)

När jag kom hem så stack jag ner på stan och träffade Emelie och Emelie köpte sig ett tar skor :) Dom var jätte fina :) hehe. Sen kom Sonny och då gick Jag och Emelie in på systemet och sedan så ville jag köra lite :) Men då åkte vi bort lite från stan bara för att jag skulle få lära mig att köra Clion :P hehe. Den är verkligen lätt körd. :) Men svårstyrd. Och det var roligt :P hehe. Sen åkte vi hem och då kom jag och Sonny på att vi kanske skulle fira att jag lyckades med körkortet så vi åkte i väg igen och jag körde :P hehe, Men vi åkte i väg och köpte en kladdkaka
och lite annat som vi behövde, sedan hem :) Jag gjorde i årdning lite fetaost marinad som blev jätte good alltså :)
Och sen käkade vi lite mat och nyss åt vi kladdkaka och nu sitter jag här :P hehe
Och vi har börjat att få ordning i lägenheten nu ordentligt :)

Där sitter våra hyllor :)

Vetrinskåpet :)

Och sängen :) det ska upp mer saker vid sängen :) så det kommer lite pö om pö :) hehe. Kommer nog ta långtid innan det blir klart. Helt klart.

Och här var mina kläder i dag :) Det var inte meningen att mitt ansikte skulle vara med :P hehe, det är därför som jag ser så sur ut :) hehe.
Men jag har på mig en Billabone T-shirt och ett par Vanliga kort mjukis byxor :)
Jag hade byxorna på uppkörningen också, så jag tänkte att dom kanske skulle ge mig tur på teorin också :) och de gjorde dom :P hehe
Nu ska jag röka lite och sen ska jag mysa lite med min underbara Sonny :)

God Natt Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0