Jag älskar fint väder

Fan vad jag älskar fint väder alltså! :)
I Torsdags så var jag, Emelie och Fia i väg och badade vid sligen :) Det var kallt, men vi lyckades doppa oss i alla fall :P hehe

Fia och Jag
Mitt öga blev lite knäppt när jag skulle ta bilden :P hehe, Vet inte ricktigt vad som hände :P hehe. Men i alla fall började det mulna på lite och de tyckte vi var tråkigt, så vi stack till hällarna i stället och satt där och tog det lite lugnt i stället :)

Emelie
Eftersom det blev mulet så tänke vi att vi får ta det någon annan dag, för det tog ett jävla tag för oss att komma i väg, vi hade igentligen tänkt vara på sligen typ hela dagen, men så blev det ju inte.

Men jag hade det jävligt trevligt i alla fall :) Och vi alla fick oss en fin cykel tur :) Nästa gång så kommer vi att ta bilen :P hehe. Så att vi kommer i väg någon gång. :)
Det var någon som åkte vatten skidor, fy fan vad roligt :P hehe, det skulle jag också vilja göra, sen gäller det att kunna det också :P hehe, det tror jag inte är en lätt match.

I morgon kommer Wictoria hem också, och jag skulle väl åka ner och hämta henne vid station? :P hehe Eller? Jag ska i alla fall i väg och bada i morgon :) hehe. Emelie ska också med, sen vet jag inte om Fia också skulle med. Men jag ska höra med henne :P hehe.

Här kommer det lite bilder från Midsommar

Markus och Emelie
Vi började vara hemma vid mig och Sonny, det var Jag, Emelie, Markus, Nordde, Sigge och Åke. :) Sen stack vi hem till Kim och forsatte kvällen där ett tag. :)

Sonny<3

Lalla

Amanda, Markus och Emelie :)

Jocke och vem? :O Hehe
Dom spelade lite härlig musik och sjöng :) Det var ricktigt trevligt :P hehe.

Kim och Jocke

Glada människor :P hehe
Sen stack jag och Sonny på krogen en sväng, och vi hade tänkt att vi skulle komma tillbaka, men när vi tänkte gå tillbaka så hade Emelie och Markus gått hem. Så då gick vi också hem :P hehe. Men ricktigt roligt hade jag i alla fall :P hehe

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hallå bruttan! Jag kommer till stationen 12.28 imorgon om jag kommer med åtta-tåget. Annars kommer jag 16.28. Men jag hör av mig imorgon! Puss <3

2010-06-28 @ 23:38:04
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0