Mitt in köp i dag :)

Jag köpte brunare puder bara för att jag börjar bli för brun nu för mitt andra puder :P hihi, Så det var bara att köpa ett nytt :)

Köpte det på Åhlens för 85:- tror jag :P hehe, det var på extra pris, som tur jag hade, ja, man kan ju inte köpa det man vill ha när man är arbetslös. hmm. :/

Jag köpte mig ett par nya tofflor :) Mina gammla började gå ricktigt mycket sönder alltså, och jag hittade fan inte ett par nya liknande tills i dag :) fy fan vad glad jag blev när jag hittade dom :) Dom var jätte fina tycker jag :)

Garvans för 150:- Och det märks på kvalelén att dom här kommer inte att hålla länge. Mina andra höll i 2år och dom kostade 200:- och var ett par I.C.O eller vad det nu heter, så dom här får vi se med :) hehe. Det är i alla fall ett par nya :9 hehe.

Idag har jag Solat och varit med Emelie. Jag, Sonny och Emelie var på väg ner på stan när jag fick reda på att det där med Natti hade hänt, Sonny åkte förbi där när han kom hem från jobbet och såg allting, sen åkte vi ner på stan och kikade runt lite, Emelie vill hitta ett par högklackade skor :) Och hon hittade ett par, men dom var försmå, och hon blev såååå besviken alltså. Ni skulle ha sett hennes blick. Sen kom Markus och då bestämde vi oss att vi alla skulle käka på Coco Thi, men vi tog hem maten i stället :) hehe. Sen satt vi alla fyra hemma vid Mig och Sonny och åt :) MMmm, Det var gått :) hehe. Sen snackade vi lite hit och lite dit sen stack dom hem för dom skulle hem till Markus och basta :) fy fan. Och nu sitter jag väl typ här :) hehe

Och nu ska jag kika på tv. :)
Pussar Hej Från Yasmine God Natt, Det är en stor dag för mig i morogn :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är hon ;) Mindre sött bordsskick ! Haha ! Puss

2010-06-22 @ 22:13:32
URL: http://sandralh.blogg.se/
Postat av: Lauritsrebecka

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-03-30 @ 20:53:10
URL: http://lauritsrebecka.blogstie.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0