Onsdag

Hejsan
Onsdag i dag och inget vidare värder, men det är ganska skön temeratur ute i alla fall :) Jag vill fan åka och bada. :) Kanske inte i dag, men någon varm och solig dag nu på Sommarlovet :) hihi. Snart ska jag och Sonny köpta våran nya bil också :9 hihi, fy fan, jag börjar bli ganska ivrig :) hihi. Jag och Sonny måste börja spara pengar nu till den.

Fast vi ska ha en vit :) hehe, Jag och Sonny är förfäljda av vita bilar :P hehe. :) Och vi ska sälja Clion, :( Den kommer jag att sakna, för jag tycker om den så mycket :) Men är det någon som vill köpa den? :P hehe. Det är mycket nytt på den, och mer kommer det att bli :) hehe. Jag börjar bli ganska rielt nervös nu i alla fall :P hehe. fy fan, hjärtat slår hårt på mig. :) hehe.

Pussar hej Yasmine!

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0