Solen

Solen skiner :) Jag blir så glad när den gör det :) Synd bara att jag inte kan njuta av den ännu. Men jag ska :) hehe. Hoppas bara att det kommer gå bra i morgon så att jag får det överstökat. :) Jag vill bara sitta i solen och bli brun :) Jag tycker inte att jag är brun ännu, i alla fall inte så brun som jag vill att jag ska vara. Jag älskar att vara brun :) hehe.

Bara att alla mina fula märken kunde försvinna så skulle jag bli glad. Det är fan inte snyggt att sitta och ha på sig bekini och alla dessa märken syns. grr. Jag blir inte glad över det. Men dom är på väg bort :) Solen tar bort dom :) hihi. Men nu ska jag forsätta med det jag höll på med :)

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0