Sommarlov :D

Hejsan
Fy fan, nu var man arbetslös och har tagit studenten :) hehe. Ja, jag vet inte hur det känns. Att jag har tagit Studenten känns jävligt bra, men att vara arbetslös, de vet jag inte :P hehe. Jag kommer att sakna klassen känner jag :) Jag hade det så roligt med dom, dom här sista dagarna och abolut på studenten :) Jag tror aldrig att våran klass har kommit så bra överens :) Säckgången var också så jävla rolig, vi hade det så kul tillsammans :)
Tack alla i klassen för alla dom här tre åren tillsammans och att jag fick lära känna er alla :) Och jag hoppas på att ni känner det likadant som jag gör. :)

Detta är mina nya skor som jag har köpt :) Vad tycker ni? :P hehe
Duffy
350:-
Skohuset

Jag har fått mitt Sertificat, jag fick det i Onsdags :) Så nu är jag Sertificerad Bilmekaniker. :)

Säckgången


Cissie, Sahlberg, Danne K, Sandra och Simon :)
Nu ska vi börja med våra säckar :) Alla är jätte pepp :P

Felix

Shalberg och Simon
Simon gör hål på Sahlbergs säck :P hehe

Cissie, Felix, Sahlberg, Sandra och Simon :)
Målning på säckarna :P

Klasserna :)

Vi tävlade och vann mot Estet :P hehe

Cissie och Jag :)
Snart ska vi gå :)

Sandra, Cissie och Felix


Förberedelser inför Studenten :)

Wictoria fixar lite :P hehe

Alla i klassen har skrivit förutom Sandra och Sahlberg dom blev med senare :P hehe

Jag sitter och fixar :P hehe

FPPB07 Det är vi :)

Vi blåste upp massor av balånger :P

Studenten

Masto på Student frukosten :)

Jag på studentfrukosten när jag har vaknat till lite :P hehe

Jimmy och Mattias :)

Sandra och Alexandra :)

Sahlberg :) Vi sitter och tar det lungt och väntar på utspringet :)

Alexandra och Sandra

Jag :)

Snart är det utspring :)

Wictoria och Alex på flaket :)

Wictoria och Jag hamnade på första sidan i Ludvika tidning :P hehe

Mee :) hehe
Yasmine Mörlin Nyström och Wictoria Bång
Jag och Wictoria :)

Jag och Pappa :)

Min syster Natti och Jag :)

Natti, Pappa och Jag :)

Alla mina vackra blommor som jag fick :)
Tack allesammans för alla presenter och blommor :) Och tack klassen för den underbara studenten som jag hade tillsammans med er. :)
Det var dom dagarna de :) Nu är jag Arbetslös och tänker i alla fall sola varje dag tills jag hittar ett jobb. :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0