Dagen i dag

Hejsan
Idag har jag fan bara pluggat. å fy fan. Men jag var ner på Stan en sväng först och kollade inne på Jungen om dom hade fått in student Klänningarna än, men det hade dom inte. Och dom sa att dom skulle få in dom den här månaden i alla fall. :) Sen gick jag och Sonny in på Kappahl för jag skulle kolla efter en tröja, men jag hittade inget.
Då åkte vi till Grängesberg så att jag fick fixa mina papper på shell. Ett fick jag klart i alla fall. men det andra tog Glenn och sa att jag skulle hämta det i morgon så skulle han vara klart med det. :P hehe.
Sen körde Sonny hem mig och Sonny åkte hem till sitt. Då gick jag in till daton och började med min Bokraport. Och nu är den klar i alla fall, sen skrev jag klart min Cv också, så nu är det bara att lämna in den också. Sen får vi bara hoppas på det bästa.
Men jag hann inte vara med Emelie i dag. :( Men jag får hoppas på att hon kanske kan vara med mig i morgon. :) För nu har jag lite tid över att göra annat på i alla fall. :) Skönt. fan, kom på nu. Jag måste ju fan skriva klart mitt jävla projetarbete också. FY fan. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ.! Men aja.
Nu är jag trött, och vill gå och sova. Hörs i morgon. :)
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0