Drömmde

Alltså jag drömde en skit skum dröm i natt. Men den var väldigt läskig för min del :P hehe
Jag drömde att svergie blev invaderade av utomjordningar, och att deras skäpp sög in människorna in i skäppet. och skäppet hade tentacklar som revsönder folks hus och sedan sög in dom.
Och Sonny min pojkvän var en av utomjordningarna och att han alltid har varit det, och helt plötsligt så kom jag in på Avatar filmen då när han vaknar upp i kroppen och att det var på samma sätt som Sonny hade kommit till jorden. Men han älskade mig ändå och skyddade min familj från skäppet.
Och som vanligt så är mina katter med i mina drömmar eftersom jag inte vill att det ska hända dom någonting.
Så när vi väl hade hamnat på ett ställe där folk hade samlats där träffade jag en massa av mina vänner och dom hade förlorat folk osv, då började jag gråta och min Syster Nathalie var borta eftersom hon inte bor hemma och mamma försökte ringa henne och sen kom skäppet och tog byggnaden breved och var på väg mot den vi var i och då skulle jag springa och sammla upp mina katter. Sedan vaknade jag :P hehe.
Fy fan. Jag hatar sånna drömmar när man inte kan göra någonting och man försöker rädda så många som möjligt.
Eller vad säger ni?

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0