God Middag

Snart så ska jag och Sonny ner på stan och kolla på Balklänning och sedan prata lite med Ludvika hem och sedan tänkte jag i alla fall att jag skulle kolla lite på kläder och skor :P hehe. Det är så typiskt mig. :) Jag älskar att kolla på kläder och skor. :)Det gäller bara att hitta min storlek så går det bra. :) Jag har ju små fötter. Det är inte roligt, de kan jag lova. Folk säger att dom vill ha mina fötter bara för att det ser bra ut att ha små fötter, till skor och en massa sånt. Men sen gäller det när man väl har små fötter är att hitta dom där fina skorna som passar på fötterna också. För det jävliga är att nästan alla skor slutar vid storlek 36 och det är för stort för mig.
Vagabond brukar ha 35, men det är inte alltid att dom passar heller. det är inte roligt.
Jag tror att dom som säger att dom vill ha mina fötter inte tänker på att dom inte kan hitta skor lika lätt i stället. Dom tänker nog att dom kan ha dom skorna som dom redan har fast i en mindre storlek.
Men de dom inte tänker på är att dom skorna som dom redan har inte finns i den storleken.
Så tänk två gånger innan man önskar sig nått.
Men nu måste jag börja göra i ordning mig, för vi måste ner på stan :) hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0