Hemma hos Robin

Hejsan
Nu sitter jag hemma hos Robin, Jag, Sonny, Emil, Micke, Mattias och Robin och antagligen Wictoria ska spela familje spel :P hihi. Roligt.
Grabbarna förutom Sonny sitter och lanar, jag förstår inte nöjet med det, men jaja. Hehe :P
Nu sitter jag på Mickes dator, micke han är nere på stan med Mattias och handlar någonting.
I dag har jag och Sonny varit i morgordshammar och kollat på balklänningar, och jag hittade flera stycken fin :) Så nu har jag verkligen svårt att bestämma mig. hehe :) Men jag tror att jag vet :P hehe.
Dom enda som ska få veta vad det är för klänning är mamma och Wictoria :P hehe. Sen får alla andra se. :)
Jag hoppas att ni kommer och kollar när det är bal :) hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0