Hemma i dag

Hejsan
Idag blev jag hemma från Apun i alla fall. Fan vilket jävla skit. Jag glämde mina trosor hemma! Jag kan ju inte gå till apun utan trosor. Och mina gammla var äckliga. Så det här går inte. Fy fan! :P hehe. Örhinneinflammation har jag också. Toppen!
Jag fick det i Fredags, Jag nös och helt plötsligt fick jag skit ont i höger öra. Va fan liksom? Jag hör ingenting, bara för att jag har lock i för örat och det surrar och typ piper i det. Och på Lördag morgon så började det rinna någon vätska ur mitt öra, och de gjorde skit ont! Sen i Söndags när jag och Sonny var på väg till Graängesberg för att hämta lite kläder åt honom, då började jag få ont i vänster öra också, så nu har jag i båda öronen, fast de är bättre i vänster än i höger. Mamma hon trodde att det var vaxproppar. Sen i Måndags före innan jag var till ortopeden så gick jag till skolsyster, för jag tänkte att hon borde ju kunna se om det är vaxproppar eller örhinneinflammation, och hon kollade, men det var örhinneinflammation. Det var rött inne i vänstra örat och svullet och rött i det högra, och inga vaxproppar. Toppen. Hur fan kan man få örhinneinflammation efter att man har nysigt?
Hörs sen.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0