Hemma vid Wictoria

Hejsan
Sitter hemma vid Wictoria nu, Jag och Sonny har varit här och kollat på film :) Mysigt. Men nu sitter Sonny inne vid Robin och kollar på när, Micke, Emil och Mattias lanar. Wictoria hon håller på och grejar inne i lägenheten och jag sitter här. :P hehe.
Jag och Sonny var i väg till Borlänge i dag och jag hittade mig två par nya skor :9 Kommer att lägga upp bild på dom i morgon :) hihi.
Och en nyhet. Det blev ingen förlovning, för jag och Sonny tyckte att det känndes som att vi förlovade oss bara för Balen och inte för att vi älskade varandra, så vi sköt upp det. Det känns bättre att förlova oss när vi känner att vi vill det bara för våran kärlek och ingenting annat.
Men ändå skulle det kännas skönt att gå runt och ha en ring på fingret :) hehe. Då slipper man få en massa fylleragg. Men nu blir det uppskutet i alla fall. Vi får väl se när det blir, kanske på min och Sonnys 5års dag :) hihi.
Men nu ska vi tydligen åka hem och sova så nu säger jag god natt.
God Natt


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0