Hemma

Hejsan
Nu sitter jag hemma och håller lite garnna på med Projetarbetet. Men det jävliga är att jag inte vet vad jag ska skriva. hmm. Och jag måste hitta min projektarbetes bok. Fan. För där i står nästan allting och hur jag ska skriva upp allt också. Attans. Ja, men sånt händer. Jag får skriva så mycket som jag kan i alla fall :) hehe.
Sonny är på väg till dollar nu för att köpa lite tillfälliga verktyg, hehe, för annars så köper man ju inte sånt där.
Men hans spolarvätska slang har gått av så han måste fixa det. Ja, och här sitter jag och är utbildad mekaniker men Sonny får göra det där :P hehe. Men jag får ju göra allt annat, så jag tror inte att han lider av att göra det där. :P hehe. eller vad tror ni? hehe.
Efter att Sonny har vait där så ska vi och handla lite mat :) I kväll kommer det att bli mycket god mat :) Hoppas vi i alla fall :P hehe. Vi ska köra ett nytt recept. Så vi får se hur det blir :) hehe. Men jag tror att det kommer att bli gott :P hehe.
Idag ska vi även ner och hälsa på Pappa, för det var längesen som jag träffade honom nu. Så det är väl dags :) Sen så ska vi åka och Gratta Niklas Gustavsson på Födelsedagen också :) hehe. Grattis till honom. Han fyller 19år i dag. eller om det var någon annan dag. :P hehe.
men nu ska jag forsätta med mitt arbete. Så vi hörs sen :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0