Hon Våldtogs på skolan - Pojken hyllades

Alltså, har ni hört på någonting liknande? Det är så patetiskt så att man blir förbannad!
En tjej vid namn Linnea blev våldtagen på Skolans Toalett i Bjästaskolan utanför Örnsköldsvik av en kille och sedan anmälde hon det till polisen och då vände hennes vänner ryggentill och andra elever på skolan till och med lärare och föräldrar till ungdommarna på skolan, dom började snacka skit om henne och spred rykten. En tant på klippet nedan säger i telefonen att "Hon har hittat på det här som hämnd bara för att hon blev sur när han inte ville bli tillsammans med henne".
Uppdrag Granskning tog upp det här i tv igår kväll och där interjuvar dom en tant som säger "När hon blev "Våldtagen" så sa dom att hon hade blivit spräck och fick sy, men jag såg henne på väg till ridskolan och det kan man inte göra om man har blivit sydd" Uppdrag Granskning frågar "Men hur kan du veta det här?" Tanten "Min bekanta, bekanta har sagt det och då är det sant."
Hallå? Lägg av, va fan är det här? Tror dom på allt folk säger eller?

Fan, har dom inga egna uppfattningar eller egna tankar om saker och ting? Det är skandaliskt! Dom borde skämmas som bara den! Usch och fy! spotta på dom!
Inte bara att dom snackade skit om henne och spred falska rykten, dom mobbade ut henne, till och med rekton på skolan mobbade henne. ALLA TRODDE PÅ SKITHÖGEN! Uppdrag Granskning gick till Kompis gruppen på skolan och frågade dom varför dom inte har gjort någonting åt ett sådant öppen mobbing?
Dom svarar "Vi har ingenting med det här att göra"
Men hallå? Har dom fått fel uppfattning om kompis grupp eller? Det är till för att stoppa mobbingen! Det där hade dom mycket med att göra! Det där var deras jobb! Det är därför dom finns där! Jävla, va fan ska man göra? Jag är så jävla förbannad så att jag darrar! Hur fan kan folk på en skola vara så jävla svaga inför en familj så att det får gå så här jävla långt? Jag tycker att ni ska vara stolta över er själva, ni har visat att ni är starka och vågar säga i från och ni har visat att ni är självständiga era jävla fegisar!

På skolavslutningen så kommer pojken och delar ut blommor till dom andra i klassen och dom hyllar honom, alla tycker synd om honom! Va fan är det här? Synd om en jävla Våldtäcksman? Jaha, men tyck synd om dom andra jävla våldtäcksmännen då! För det är exakt samma sak!
Samma kväll som han hade Skolavslutning så Våldtar han en ny tjej och hon råkar ut för samma sak som Linnea, Ingen tror henne, blir mobbad och hatad av alla. Va fan! Dom lär ju för fan ha insett att det är någonting som inte stämmer när det kommer en till tjej som är utsatt för samma sak!
Jag kan lova er mina kära läsare, att Bjärtsa är ett litet sammhälle, och tro mig, jag vet hur det fungerar på sånna ställen. Alla känner alla och det finns alltid en familj som har en jävla makt över alla i det samhället och dom får alla över på deras sida. Det jag kan lova är att den här killens familj är en sådan familj som har fått skolan och folk i samhället på deras sida och dom vågar inte säga ifrån bara för att dom har denna makt och säger att i deras familj bor det bara änglar och att alla andra bara gör fel, och dom som inte går med dom, dom är sånna som gör fel och är "onda".
Flytta inte till små samhällen, där är det bara en jävla massa skit. Fy fan, jag kan spy på det.
Hur fan kan ett samhälle bara göra så här? Låta en familj ta sån stor makt?

Men jag såg på Nyheterna innan jag satte mig här och skrev och det var goda nyheter för mig :)
På Facebook fanns det en grupp som var på Dennis sida "Våldtäcksmannen" och dom hade 4000 medlemmar, då skapades en grupp för tjejerna igår, och för tillfället så är det över 61.000 medlemmar i den gruppen. Så dom andra kan känna sig klådda! Gruppen som var på killens sida försvann och även killes brors Blogg som han satt och skrev att hans bror var oskyldig på försvann. Det betydde att vi segrade! Rättvisan segrade!
Bjärsta skolan gjorde ett akutmöte och började prata om vad som hade hänt. Jag lovar, nu jävlar blev dom rädda, hela jävla svergie vet nu vad fan dom har hållt på med. Nu kommer dom få så jävla mycket skit så att det kommer stinka om det! Dom får skylla sig själva! Folk som har trott på flickan börjar träda fram i samhället nu, för nu vet dom att dom har halva svergie bakom sig.
Så nu har folket i Bjärsta lite att reda ut och ställa saker och ting till rätta. För rätt ska vara rätt! Så är det bara!

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0