Hos Sonny

Hejsan
Nu sitter jag hemma vid Sonny och ska snart gå och lägga mig, Båda jag och Sonny ska upp i morgon. :) Jag ska till APUn. Det gick bra hos ortopeden i alla fall. Ingen operation :) Jag har fått bråsk under min knä skål, alltså Det finns en liten grop där knä skålen sitter i och i den gropen har jag bråsk, och det är ganska vanligt hos just tjejer i min ålder, så det kommer att växa bort. Typ När jag är 30år så kommer det att försvinna och jag kan mycket möjligt få det på andra knät också.
Jag kan dansa och vela ett vanligt liv utan att skada nått i knät :) Fy fan vad skönt. Så på Onsdag så blir det att dansa för min del :P hoho.
Men nu har jag inte tid att skriva mer.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0