I Skolan

Hejsan
Nu sitter jag i Skolan, jag har lunch rast. om ungefär två timmar så ska jag till Vårdcentralen. Herre gud.
För jag var upp till skolsyster i dag, för jag tänkte fråga henne om hur lång tid det ungefär det skulle ta innan öronvärken och locket skulle gå över efter att jag hade ätit pencelin. Så hon kollade lite i örat och det var små sår där inne. Och jag berättade att jag fick som typ ilningar ovanför och neranför örat eller i örat med smärta då och då och att det fortfarade pep och att jag hade lock och att jag hade ont i halva hjärnan. Då sa hon att hon skulle skicka ett sms till mig efter att hon hade pratat med den andra skolsköterskan om vad det kunde vara, så jag gick ner på lektion.
Sen kom smset och det stog att hon tyckte att jag skulle åka till Vårdcentralen så att dom fick titta i örat och att det skulle ta för lång tid innan skoldokton skulle komma och han kommer hit i morgon. Men jag vet inte vad det är. :S
Dom hade i alla fall ringt till någon läkare som dom brukar ringa till när dom inte vet, och de var han som tyckte att jag skulle gå till dokton. Så kl 13.40 så jag dit. Så vi får se.


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0