I Skolan

Hejsan
Sitter i skolan nu och har Svenska. :)
Sonny han känner sig så Ensam uppe i Bollnäs, Stackarn. Han börjar på att fundera på att sluta på jobbet, men jag har sagt åt honom att han ska forsätta. Jag tänker stötta honom.
Han säger att han vill kunna åka hem på kvällarna efter jobbet och inte åka till ett vandrahem, han säger att han saknar mig och att han vill vara med mig, men jag tycker att han ska försöka med jobbet och att han kommer att vänja sig med att vara där. Jag ska stötta honom varje dag. Klart att jag vill att han också ska komma hem efter jobbet, men jag tycker att jobbet är viktigare. Och jag tycker att han ska satsa på det där.

För det är ett ganska bra jobb och han kan tjäna mycket pengar på det. Så jag hoppas att han kommer att klara det. och jag tror att han kommer att göra det. När han bara har vant sig med att vara ensam så kommer det att gå bra. Han har sovit dåligt varje kväll sen han kom dit. Bara att han får vara med några vänner där uppe så tror jag att det kommer att gå bra. :) Eller vad tror ni?
Han måste sluta sitta och tänka på mig och ha hemlängtan hela tiden :P hehe, Alltså inte sluta tänka på mig hela tiden då, men han måste få någonting att göra om dagarna när han inte jobbar. Min lilla gubbe. :) <3
Jag älskar honom så mycket och jag vill bara det bästa för honom.
Han kommer hem i dag och då ska vi prata lite, jag ska försöka övertala honom att han ska forsätta med jobbet, för det tycker jag. Även om han blir borta från mig. Sen ska vi mysa lite och umgås :) Hehe, det tror jag att han kommer att vilja i alla fall. :P hehe. Klart att jag vill också, men det är ju han som har hem längtan.
Men nu måste jag forsätta med Svenskan.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0