I Skolan

hejsan
Nu sitter jag i Skolan och har Svenska. :) Vi håller på och förbereder oss för nationella proven :) Jag är lite nervös över det. :) Liksom det har aldrig gått bra för mig på något Nationellt prov. Och får jag G på Nationella proven så kommer jag att få VG på Svenska, och det är ganska viktigt för mig. För det skulle vara roligt att ha. Liksom än så länge så har jag 9st VG om allt går som de ska. Och jag har bara tidigare haft ett VG i alla fall när jag gick ur 9an.
Så jag hoppas verkligen på det här. :) hihi.
Idag vet jag inte vad som händer, men jag ska nog i alla fall gå och sola lite. :) Skönt.
Men nu måste jag forsätta här.
Hörs senare

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0