I Skolan

Hejsan
Nu sitter jag i skolan och har Naturkunskap, Vi håller på med Solkraft och det ska vi redovisa i dag :) Så det blir bara en liten sväng som jag skriver :P hehe.

Igår när vi kom till Ludvika så åkte vi typ hem till Wictoria på en gång och åt En Chiladas :P hehe, skit gått :) Jag kan lägga ut receptet på det någon dag :) För jag lovar att det är gått!
Sen tittade vi på Unbrakebell eller hur det nu stavas. Jag har aldrig sett hela den filmen, men den var jävligt bra :) Även om han bara gjorde ett hjälte dåd :P hehe. Sen blev kl 23.00 och det var bara att åka hem och lägga sig.
Men jag somnade jätte sent, bara för jag hade huvudvärk på grund av tinitus som jag fick av öroninflammationen och jag var svullen i halsen och halva ansiktet. Skit drygt. Det är jag i dag också, och nu har jag fått pencelin i mot det. Så snart ska det väl bli bra igen :) hehe.
Men nu måste jag forsätta här. :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0