Kväller

Hejsen
Är det någon mer än bara jag som är trött? Fy fan, jag är trött hela tiden, och tanden har inte blivit bättre heller. Fy fan. alltså jag hinner ingenting om dagarna tycker jag. Jag pluggar nästan bara hela tiden. Jag hinner inte vara med mina vänner. :( Jag kommer hem från skolan kollar på Ghost whisperer, pluggar Engelska, tar pause, pluggar engelska och går och lägger mig. Liksom jag har tänkt i flera dagar nu att jag ska gå över till Emelie och hälsa på lite, men jag har fan inte hunnit.

Jag har tänkt skriva en massa saker på min blogg också, men det har jag inte heller hunnit. Fan. När jag bara är klar med dom här engelska uppgifterna så kommer jag nog lite i fatt med allting. Hoppas jag i alla fall. Jag måste göra klart Projekt Arbetet också. Fy fan, Det här blir inte lätt. 3dje året och en massa kvar att göra tycker jag att det känns som. Och då tycker i alla fall jag att det inte är smart att sätta 3orna på 7veckors APU innan studenten och allt. Fy fan, det är de som har gjort att jag har hamnat så mycket efter liksom. Grrr.
Nu ska jag forsätta med Engelskan sen är det lägg dags.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0