Kvällning

Hejsan
Jag har nyss duschat Snuttan :) hehe, Hon tyckte det faktiskt var skönt :P hehe. Men hon tyckte inte om att bli intvålad. :P hehe

Då pep hon lite granna, men sen när jag började skölja av henne så började hon springa om kring lite och då upptäckte jag att vattnet var lite kyligt och vred på värmen mer. Då satte hon sig på golvet och njöt i stället :P hehe. Sen kom mamma och öppnade dörren och då blev snuttan ivrig och hoppade rakt upp på mig. :P hehe.
Men det gick bra i alla fall, så nu är hon lite blöt, men ren. :)
Snart så ska jag äta mig lite Honungs melon och sedan gå in och duscha och efter det gå och lägga mig och vänta på att Sonny ska ringa. Saknar honom så mycket.

Nyss så kom grannen och ringde på och frågade efter Sonny :) hehe, Sonny hjälpte honom med internet för några dagar sedan och nu har han väl krångel igen :P hehe. Sonny är alltid efterlängtad :) hehe.
Han kommer hem i morgon i alla fall, någon gång efter kl 16.00.

Här kommer det lite bilder på dom balklänningarna som jag har provat. :)





Visst är dom fina? :D Balen den är den 21/5 :) Kom då och titta vilken klänning jag valde :) Jag har provat fler som jag inte har bild på. :)

Sen är frågan den. Vad är det som gör att våra katter är så andolunda? Ligger på konstiga sätt. Så där kan man ju inte ligga som Puffe gör :P hehe.

Och så där som Snuttan ligger och Sover kan man ju inte heller göra :P hehe. Eller vad säger ni? Hel knäppt tycker jag :P hehe.
Men nu ska jag gå och äta lite melon :) Så nu får det räcka för i dag.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0