Måndag

Hejsan
Jag skrev ingenting i går på grund av att jag har åkt på Örhinneinflammation. Typiskt eller? Och i båda öronen till och med. Fy fan. Så jag och Sonny gjorde ingenting i går. Mamma och Börre kom hem på kvällen och börre hade kommit 3a på fiske tävlingarna och Mamma 1a :) Grattis till dom :)
Jag hinner inte skriva så mycket för snart så ska jag med Bussen upp till Ludvika Lasarett, för i dag äntligen ska jag få träffa Ortopeden, så vi får se vad han säger om mitt jävla knä. :P hehe.
Jag hoppas i alla fall att det inte är någonting allvarligt, Så jag slipper operera mig eller något. Fan, jag blir lite nervös. :S
Sonny han är i alla fall på sin utblidning första gången i dag :) Så jag hoppas att det går bra :) han får betalt också :P Det är skit bra :) hihi.
Snart så är det studentkryssningen också :) Fy fan vad roligt! hihi.
Ja, men nu måste jag sticka, Vi hörs sen.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0