Mitt nya inköpta

Hejsan
Idag så har jag och Sonny sett filmen Män som hatar kvinnor, ja, lite sent efter att dom kom, men någon gång så blev det av i alla fall :) hehe

Den var väldigt bra som alla säger. :) hehe. Om du inte har sett den så är det nog på tiden att se den säger jag :) hehe, även om jag själv var väldigt sen med att se den :P hehe.'
Sen efter den så tittade vi på Flickan som lekte med elden, forsättningen på Män som hatar kvinnor.

Den var också jävligt bra, så se den också :) Nu så ska vi bara se Luftslottet som sprängdes så är vi med i svängarna också. :P hehe. Men den kommer vi inte se på i dag, det får bli en annan gång.

Efter att Jag och Sonny hade sett filmerna så åkte vi ner på stan, för jag skulle köpa dom där tyg skorna :) Fan, jag älskar tyg skor. Det är så jävla skönt att ha det på Sommrana. Det kan jag lova. Jag kan lägga ut en bild på dom i morgon så får ni se, och ni kommer säkert skratta lite också om vad det är för märke och lite allt möjligt om dom :P hehe. Det gör jag i alla fall :) Det är inte allt lätt att vara jag ibland, och ni kanske förstår vad jag menar när jag kommer skriva om dom skorna :) hehe.

Men nu har jag i alla fall bilder på mina andra nya skor som jag köpte i går :) dom kommer här.

Stövletter med liten klack
299:-
Din sko

Stövletter med ca 6-8cm klack
299:-
Skohuset
Visst är dom fina? :P hehe. Jag älskar dom båda! Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om dom så blir jag glad :P hehe. Jag är super nöjd i alla fall. :)

När jag och Sonny var i Borlänge så blev vi hungriga och åkte och käkade på Max, Och Sonny beställde ett Orgenalmål och en liten hamburgare, och jag lovar att den lilla hamburgaren verkligen var liten :P hehe. Den var pytte liten :P hehe, Jag och Sonny satt och skratta åt den bara för att den var så liten :P hehe.

Puffe han är så knäpp :P hehe, I Söndag så tyckte han att han hittade en bra koja i mitt täcke som jag hade lagt på soffan. Och han trodde säkert att han inte skulle synas när han var där, men de gjorde han allt :P hehe.

Snuttan tyckte också att hon hade hittat en fin koja när hon var där och kikade, men jag tycker att hennes koja var mycket bättre :P hehe

Eller vad tycker ni? Jag tycker att den är mycket bättre, fast täcket låg ju lite andorlunda då också :P hehe.
Men nu ska jag sluta skriva, för nu ska jag gå och sätta mig och kolla på Simpson med Sonny. Sen ska vi gå in och duscha och gå och lägga oss. Så ni får ha det så bra.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0