Shopping i dag

Hejsan
Snart så ska jag och Sonny åka till Grängesberg och hämta pengar och sedan in på guldfynd och fixa ringarna :D hihi! Sedan så ska vi åka till Borlänge och shoppa lite :) Jag ska kolla om jag kan hitta några nya skor, för alla mina börjar bli lite slitna :P hehe. Det ska bli roligt :) För det var längesen var jag i Borlänge och gjorde nått :) hehe.
Och de blir nog bara jag och Sonny som åker också, för vi hade tänk oss att det ska gå fort, och om vi skulle ha med oss någon annan så ska alla till olika affärer och så där :P hehe, så det går fortare att åka själva.
Men nu så ska jag gå och göra i årdning mig för att åka. så vi hörs senare :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0