Tips till dig som har små eller stora fötter

Det finns några hemsidor där dom har små/Stora skor.

www.Vagabond.se (Båda)
www. Fuss-schuhe.de (Det är en tysk sida, men du kanske hittar något i alla fall) (Båda)
www.Kingsizeskor.se (Båda)
www.small-shoes.co.uk (Små Storlekar)
www.yoox.com (Små)
www.Pocobello.se (Båda)
www.Bianco.se (Små)

Det finns även en sko Affär i Göteborg som heter Miss Maggie på Kronsgatan 4 som endast säljer små skor.
Det är allt jag kan hitta, ni får gärna komma med lite mer tips om sidor osv, för jag själv har stort problem med det här. Jag har storlek 34-35 och de är fan inte roligt. Jag vill inte direkt gå med ett par barn skor som är skit hala på vintern. Sen vill jag ha skor med högre klack och de är det största problemet med min storlek.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0