I Skolan

Hejsan
Sitter i skolan nu, vi har lunch :P hehe. I morgon har vi slutprovet i fordon, pirrit :P hehe. Så hela dagen än så länge har vi i klassen bara pluggat teori. Snart så får nog jag och Sonny internet hemma. :) Då kommer jag att vara mer aktiv :) Vad ska man göra i dag då? Jag ska i alla fall plugga en jävla massa, bädda sängen, damsuga och torka golven. japp, så är det ju nu när man har ett eget hus håll. :) I går såg jag filmen Rec, fast den Armekanska filmen, fy, den var verkigen läskig. och snart ska vi se den spanska veriationen också, Sonny sa att den skulle vara mycket läskigare. och liksom jag tyckte att den här var läskig. Men inte lika läskig som Paranormal Activity. fy fan. Sen har jag fått reda på att det finns tydligen en annan veriation på Paranormal Activity också :O Den har tydligen ett helt andorlunda slut. och det är en massa andra klipp i den som inte är med i DVD utgåvan. Va fan? Liksom, den måste jag bara se. Och Emelie sa att den inte var lika läskig som DVD utgåvan. Så alla som tycker att den inte är läskig har säkert sett den andra veriationen. hehe.
Den ska tydligen vara väldigt svår att få tag på också, men det ska jag försöka med i alla fall :P hehe.
Liksom jag såg på Paranormal Activity med Wictoria och Sonny i helgen, för Wictoria hade aldrig sett den. Och den var lite granna andorlunda mot den vi har. ? Va fan? :O
Liksom det är ett ljud i den filmen som är inte med i våran och i ett klipp i filmen när tjejen ligger i sägen och säger att allt är bra nu, i våran ligger hon bara där, men i Wictorias ligger hon och verkligen psykar kameran. FY FAN! Det ser skit äckligt ut!!! Va fan är det här? Liksom olika veriationer? :O Dom hade olika menyer också. i våran film så ligger dom båda i sägen och är rädda, på Wictorias så stor hon vid säng kanten och glor på honom. BLÄÄ, jag spyr! Jag hatar i filmer när folk bara står och glor rakt in i en vägg eller på en person eller rakt in i en tv med bara brus på, sånna saker. Fy fan. JAG HATAR DET! jag tycker att det är så jävla obehagligt!!!!
Men nu ska jag gå ut och ta mig en rök och ringa och prata med Fia. :)
Pussar Hej Yasmine!


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0