Söndag/Balen

Hejsan
Jahapp, nu sitter jag här helt själv, Sonny fick lov att åka och jobba i nästan göteborg, så nu blir jag ensam hela veckan. :(
Men nu tänkte jag lägga ut lite bilder i från balen :) hihi.

Magne, Jag, Wictoria och Felix
Typiskt så blundar jag. hmm. jag lyckas fan alltid :P hehe.

Jag :) Vad tycker ni om min balklänning då? :)


Klänningen kostade 1000:- och sen hos sömmerskan blev det 400:- Så klänningen kostade sammanlagt 1400:- Och håret fixade jag hos Willys frisörsalong och det blev att kosta 1035:-

Wictoria och Jag i bilen :)
Vi åkte pappas Edsel :)

Wictoria :) Så vacker :)

Magne och Jag :)

Magne och jag igen

Niklas var också på balen :) Och som tur var så fick vi sitta nära varandra i alla fall :P hehe

Niklas och Bunt :)

Wictoria och Alex

Wictoria och Felix

Det blev lite sång :)

Jenny och Tim

Magne

Sen ännu mer sång :) hehe
Efter att vi hade ätit så stack jag och Wictoria till Krogen, där träffade vi Felix och sen var han med oss typ hela kvällen :P hehe. Fy fan vad roligt jag hade alltså :) Jag kommer aldrig att glömma den kvällen! :) Tack allesammans!

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0