19/11

God morgon
Idag är det Fredag :D Fy fan vad skönt, det är helg, nu ser man i alla fall fram emot helgen igen :) Den blir att kännas som en liten befrielse :P hehe. Synd bara att den är bara på två dagar. Men ändå..
Jag och Sonny somnade till Harry Potter igår, guud så skönt det var :) Och vi somnade före kl 23.00, de är inte vanligt kan jag säga :P hehe.
Sonny ponken är sjuk, så jag har verkligen mycket att göra om dagarna nu, Jobba 8-17 sen komma hem och direkt börja laga mat och idag ska jag försöka hinna tvätta också och sen måste jag hinna med bloggen också. Det är ganska svårt. Hur gör ni för att hinna med?

Puffe och Jag <3
Alltså, jag hörde på The voice nyss och dom pratade om att det skulle byggas en skyskrapa någonstans här i Sverige, Alltså det det bli Sveriges första skyskrapa eller? Det får vi väl allt se :P hehe.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0